Novinky

28.12.2023Stav redizajnu portálu servis.sk

Vážený klient,

v súčasnosti finišujeme s redizajnom portálu servis.sk, ktorého pôvodné spustenie bolo plánované na začiatok roka 2023. Tento termín sa nám však vzhľadom na veľkosť systému nepodarilo dodržať, za čo by sme sa Vám chceli ospravedlniť.

S vybranými klientami budeme novú verziu webu testovať a spustenie do ostrej prevádzky predpokladáme v Q1 2024.

Ďakujeme za porozumenie a dôveru, ktorú nám prejavujete už viac ako 10 rokov. Prajeme Vám veľa pracovných úspechov v novom roku 2024

Tím servis.sk

01.03.2023Redizajn portálu servis.sk

Vážení užívatelia portálu servis.sk,

v súčasnosti usilovne makáme na kompletnom redizajne webovej aplikácie servis.sk, aby sme Vám prinášali naše služby v lepšej kvalite a krajšom dizajne.

Nakoľko to robíme pre Vás, uvítame Vaše nápady na funkcionalitu, ktorá Vám v súčasnosti chýba.

Napíšte nám na info@servis.sk so svojimi nápadmi na zdokonalenie webu servis.sk, čím Vám ešte viac uľahčí prácu a evidenciu Vašich zákazok.

Vaše podnety zapracujeme v závislosti na náročnosti ešte k dátumu release plánovaného na 30.6.2023, prípadne ich zaradíme do fronty k zapracovaniu po spustení nového portálu.

Ďakujeme

Tím servis.sk

24.08.2022Aktualizácia systému

Dňa 24.8.2022 sme vykonali aktualizáciu nášho servera. Aktuálne evidujeme výpadok niektorých služieb (správa cenových ponúk, zákaziek). Na ich odstránení pracujeme.

Ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti.

Tím servis.sk

UPDATE: k 9:00 dnešného dňa by mali byť problematické služby opäť aktívne. V prípade, že narazíte na problém pri využívaní software servis.sk, neváhajte nás prosím kontaktovať.

Ďakujeme a ešte raz sa ospravedlňujeme za vzniknuté problémy spojené s aktualizáciou systému. Ich cieľom však je prinášať vám ešte lepšie služby v čo najlepšej kvalite.

Ďakujeme za pochopenie

Tím servis.sk

25.07.2022Halierové vyrovnanie pri hotovostných platbách

Implementovali sme halierové vyrovnanie pre potreby zaokrúlovania platieb podľa novely zákona o cenách. Pri vytváraní každej faktúry Vám pribudol checkbox Pridať centové vyrovnanie.

01.08.2020Odosielanie údajov do RPZV.sk

Implementovali sme odosielanie údajov do RPZV.sk. Ako si to viete nastavit aj vo Vašom účte nájdete tu: Ako posielať údaje do RPZV ?

26.02.2020Spôsob platby platobnou kartou

Pridali sme do faktúr možnosť zobraziť daľšiu platobnú metódu - Platobná karta.

06.11.2019QR kód vo faktúrach

Pridali sme možnosť aktivovať si QR kód vo faktúrach. Predvolené nastavenie je vypnuté, viete si to aktivovať cez Nastavenia / Fakturačné údaje / Generovať QR (PAY by square) kód vo faktúrach. Služba je dostupná pre balík PREMIUM

05.02.2019PDF v sklade pneumatík

Pridali sme možnosť zvoliť si ako bude vyzerať PDF výstup ak si chcete vytlačiť štítok a nalepiť na uskladnené pneumatiky. Máte 2 možnosti - 6 pneu v riadkoch pod sebou alebo 4 pneu rozdelené na 2 a 2 pod sebou.

27.09.2018Nákupná cena

Pridali sme novú funkcionalitu, ktorá uľahčí odsledovať hrubý zisk na každej jednej zákazke, faktúre alebo cenovaj ponuke. Cez Nastavenia/Ostatné nastavanie si viete zapnúť zobrazovanie "Nákupnej ceny" priamo v detaile konkrétneho výpisu. Zobrazená Nákupná cena je s DPH a skladá sa z ceny práce, ceny služieb a skladovej ceny dielov/súčiastok. Cena sa samozrejme nezobrazuje v PDF výstupoch. Služba je dostupná pre balík PREMIUM.

18.03.2018Vlastné servisné úkony v protokole pre mechanika.

Pridali sme možnosť zadať si vlastné prednastavené úkony v protokole pre machanika - servisná prehliadka. Viete si ich upraviť cez Nastavenia / Ostatné nastavenia.

18.07.2017Nové funkcie na servis.sk

Náhradné vozidlá - Ak ponúkate svojím zákazníkom počas opravy vozidla náhradné vozidlo, viete si v tejto sekcii vytvoríť zoznam ponúkaných vozidiel a následne odovzdávaco-preberací protokol, kde si zaznamenáte stav vozidla, výbavu, počet km, stav paliva atď. Ak ponúkate aj platený prenájom vozidiel - Autopožičovňu - viete zadať cenu za prenájom a následne vytvoriť zákazku alebo faktúru.

Dobropis - od teraz máte možnosť vytvorenia dobropisu k faktúre.

Pozadie - Ak nie ste spokojní s prednastavenou tapetou pozadia nášho webu, viete si to v nastaveniach zmeniť na Vami požadovanú farbu.

Automatické dopĺňanie údajov zákazníkov - Pre urýchlenie práce s pridávaním zákazníkov sme pridali možnosť automatického doplňovania údajov na základe IČO. Po vyplnení IČO Vám systém automaticky vyplní položky o danom subjekte z Obchodného alebo živnostenského registra. Údaje o Vašej spoločnosti viete tiež doplniť automaticky po Vašej registrácií.

22.02.2017Automatické dopĺňanie údajov o vozidle.

V spolupráci so spoločnosťou ProFinancie.sk sme spustili automatické dopĺňanie údajov o vozidle. Po zadaní EČV alebo VIN kódu sa do formulára automaticky vyplnia údaje: Značka, Názov modelu, farba, palivo, objem a výkon motora. Táto vec značne urýchli vyplňovanie formuláru o vozidle.

V prehľadoch si môžete zvoliť zobrazenie súm za servis s DPH alebo bez ako aj detailnejšie rozpísanie súm za prácu a diely za konkrétne obdobie, aby ste mali podrobnejšie prehľady o Vašich obratoch.

Ak využívate služby viac ako jednej banky, môžete vo faktúre zobrazovať viacej Vašich účtov.

V pracovnom kalendári sme pridali možnosť vyhľadávania podľa EČV, názvu vozidla alebo zákazníka.

20.12.2016Nový sklad pneumatík a zabezpečenie systému

Vytvorili sme nový sklad pneumatík.

Ľubovoľný počet skladov - ak jedna spoločnosť prevádzkuje viacej skladov (napr. kvôli logistike), viete si vytvoriť každý sklad zvlášť s rôznym usporiadaním. Variabilita radov a blokov skladov (možnosť ľubovoľného presúvania skladov, radov, blokov) s kontrolou maximálnej kapacity s ohľadom na dátum uskladnenia/vyskladnenia pneumatík.

História uskladnených pneumatík - prehľadná história naskladnených/vyskladnených pneumatík ku každému zákazníkovi a vozidlu.

Jednoduchosť a rýchlosť -  používatelia majú možnosť veľmi rýchlo v 1 kroku vyskladniť a naskladniť pneumatiky (napr. letné za zimné) a následne ich preklopiť do zákazky a faktúry. Nastavte si cenu za uskladnenie pneumatiky na jeden deň a systém Vám automaicky vypočíta cenu za celé obdobie uskladnenia kompletnej sady pneumatík potrebnú k fakturácií.

Bezpečnosť - teraz sú Vaše údaje v servis.sk ešte bezpečnejšie. Pridali sme zabezpečený hypertextový prenosový protokol skr. Https, kde sú všetky informácie prenášané medzi Vaším počítačom a Servis.sk chránené šifrovacím protokolom SSL proti prípadnému "odpočúvaniu". Rovnakým, aký používajú banky.

14.09.2016Nové funkcie na servis.sk

Dnes sme spustili daľšie nové fukcie.

Import skladových zásob - ak používate iný program na správu skladových zásob, viete údaje pomocou Vášho súboru typu CSV jednoducho presunúť do nášho systému tak, aby boli plne kompatibilné a mohli ste s nimi dalej pracovať.

Cenové ponuky - Žiada od Vás zákazník cenovú ponuku? Jednoduché a prehľadné vytvorenie cenovej ponuky na servis vozidla/zariadenia s možnosťou zaslania na email. Ak sa so zákazníkom dohodnete na servise, cenovú ponuku jednoducho preklopíte do zákazky.

Zákazníci - Na karte zákazníka sú prehľadne viditeľné fakturačné údaje, rýchle odkazy do ďaľších sekcií (pridanie vozidla/zariadenia, vytvorenie novej zákazky....). Rýchle prehľady o sumáre zákaziek, vystavených/zaplatených/nezaplatených faktúrach za Vami zvolené obdobie.

Pracovný kalendár - Naplánujte si zákazníkov na konrétný čas. Objednávanie do servisu podľa Vašich kapacít a otváracích hodín. Majte prehľad o tom kedy máte voľné kapacity a môžete na servis prijať ďaľšieho zákazníka - presné plánovanie a časovanie zákaziek.

Zákazky - Máte viacej zákaziek od jedného zákazníka? Nie je už potrebné vystavovať každú faktúru zvlášť. Zosumarizujte mu ich v jednej faktúre.

12.07.2016Update nových funkcí

Dnes sme spustili nové fukcie, ktoré naším zákazníkom chýbali:

Sklad - kompletné skladové hospodárstvo (skladové karty, obrátkovosť skladu, ročná uzávierka, rôzne výšky marže pre rôzne typy dielov, prehľad kto z Vašich zamestnancov konkrétny diel naskladnil / vyskladni, kedy a do akej zákazky / faktúry, atď).

Zákazky - prehľadnejšie zobrazovanie otvorených / uzavretých / zaplatených a nezaplatených zákaziek. Ak na zákazke pracuje viac ako jeden zamestnanec, je možnosť všetkých pridať do zákazky pre Váš lepší prehľad o odpracovaných hodinách konkétnych zamestnancov

Faktúry -  Faktúry je teraz možné vystavovať aj bez zákazky (vhodné pre priamych predajcov tovaru).

Nastavenia - Prehľadnejšie usporiadanie nastavení.

Zamestnanci - Rozšírené nastavenie práv zamestnancov (povoliť / nepovoliť vidieť nákupnú cenu tovaru, prístupy do sekcí, atď.)

Kontakty